برخورد قضایی با اتهام‌زنی علی مطهری
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

علی مطهری، نماینده تهران در مجلس، روز گذشته در نطقی عجیب اتهاماتی علیه سپاه پاسداران مطرح کرد. او که گویا خیالش از مصونیت قضایی نمایندگان راحت است، مدعی شد سپاه در اغلب حوزه های انتخابیه دخالت کرده است.

مطهری که همچنان فتنه 88 را هم یک اختلاف نظر داخلی قلمداد می کند، البته هیچ مدرکی و مستندی در تایید سخنانش ارائه نکرد و همین موضوع سبب اعتراض گسترده نمایندگان شد. در ادامه این اعتراض ها امروز هم 2 نماینده مجلس در گفت وگو با جهان خواستار رسیدگی قضایی به سخنان مطهری و برخورد با ادعاهای بی مبنای سیاسیون علی ارکان اصلی انقلاب شدند.



در این راستا،‌ امیر حسین قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با جهان نیوز با اظهار تاسف نسبت به سخنان روز گذشته علی مطهری در خصوص دخالت سپاه در انتخابات مجلس نهم، این ادعاها را بی اساس دانست و گفت: ما از خدا می خواهیم به فرزند شهید مطهری رحم کند و عاقبت او را ختم به خیر کند. از فرزند شهید بزرگوار مطهری این سخنان بعید است.

وی با بیان این که سپاه نهادی مردمی و نماد حضور مردم در اداره کشور است، افزود: نقش بی بدیل سپاه در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی کاملا چشمگیر است واین موضوع به حدی است که ما نمی توانیم تمام ابعاد آن را بیان کنیم.

قاضی زاده به نقش سپاه در مقابله با توطئه های منافقین و لیبرال ها اشاره کرده و گفت: اتهام زنی به پایگاه های مردمی نادرست است. اگر سپاه نبود چه کسی می توانست از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فتنه های مختلف را جمع کند. یادمان نرود نقش سپاه در فتنه 88 و ماجرای کوی دانشگاه در سال 78 بسیار چشمگیر بوده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطهری می خواهد فضا را غبار آلود کند، گفت: این افراد با این سخنان نمی توانند جلوی تحرک سپاه را بگیرند و یا برای افکار عمومی شبهه ایجاد کنند. سپاه یکی از نهادهای دلسوز نظام است که در مقاطع مختلف زحمات زیادی برای کشور و نظام کشیده است.

قوه قضائیه از مطهری مدرک بخواهد

همچنین اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با جهان نیوز با تاکید بر این که مطهری باید نسبت به اتهامات خود به سپاه پاسخگو باشد، گفت: مسئولان سپاه می توانند نسبت به این تهمت ها از مطهری شکایت کنند.

وی در ادامه افزود: قوه قضائیه باید با جدیت با علی مطهری برخورد کند و از وی بخواهد اگر مدرکی دارد ارائه کند.

کوثری سپاه را یک نهاد مردمی دانست و گفت: سپاه برای انقلاب زحمات زیادی کشیده است.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: آقای مطهری خیال می کند این گونه حرف زدن شجاعت است که بنده از ایشان می پرسم آن زمانی که جوانان 15- 16 ساله به میادین جنگ می رفتند شما کجا بودید. آن زمان شجاع نبودید که به میدان بیایید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 532
بازدید کل : 185948
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1